vrijdag 9 januari 2009

Doreen




Doreen Nyza Burgess, meisjesnaam Holgate. Helpt me ook met deze blog.

Doreen Nyza Burgess, nee Holgate. Also helping me out with this blog.




Doreen is ook een dochter van Lennie (Helene). Ze huwde Body Burgess. Ze kreeg, geloof ik, vijf kinderen. Garth, Armeda (Dee), genoemd naar één van Nyza Bladels opera-opvoeringen, Mark, Claire en Louise. Doreen, laat me gerust weten of dit correct is.Doreen haar tweede naam is Nyza, naar Nyza Bladel, de operazangeres en haar tante. Hier zit ze met in de duinen met Armede (Dee) en Claire Elisabeth (overleden op 43jarige leeftijd).

Foto rechts: Sydney Beaumont Burgess, echtegenoot Doreen.

Doreen also is Lennie's daughter. She married to Body Burgess. She had five children I think. Garth, Armeda (Dee), named to one of Nyza Bladel's opera performances, Mark, Claire and Louise. Doreen, please let me know if I made a mistake.
Doreen 's middle name is Nyza, after her aunt, Nyza Bladel, the operasinger. Mark wrote: My mother is sat in the dunes with her eldest daughter Armeda (Dee)Brusten. The second eldest daughter is Claire Elizabeth (Deceased at 43) Greatly missed.

Photo at the right: Sydney Beaymont Burgess, Doreen's husband.




Doreen haar grootmoeder, mrs Holgate, haar zoon (Doreens vader) Herbert, Doreen en haar zoon Garth. Deze foto werd genomen in Leeds in juli 1944.

Doreen 's grandmother, mrs Holgate, her son (Doreen's father) Herbert, Doreen and her son Garth. This photo was taken in Leeds in July 1944.
 
 
Geplaatst door Annemie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten