zondag 25 januari 2009

tram in café





















De schrik van elke tramchauffeur... Gelukkig zijn er toen geen gewonden gevallen. Mijn tante Jeanne, hield café Leopold toen open. De tram nam de grote, zwarte mazoutkachel mee in z'n vaart, maar stond stil, net voor den toog, waar er nog ene klant stond.
Ik herinner me dat ik het café, na de verbouwingen door dit ongeval, nooit meer zo mooi heb gevonden als tevoren, maar dàt zal wel aan mij gelegen hebben...

This is what every tramdriver fears... Good thing there were no woundeds. My aunt Jean, at the hour of the crash was working in the café. When the vehicle entered the pub, it sweapt away a large black stove. It came to a stand still, nicely right at the bar, where still one client was standing.
I remember never having liked the pub as well, after having rebuild it, but propably that 'll be my fault...
 
 
 
Geplaatst door Annemie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten